.

SALAM MAAL HIJRAH
TUNGGANG DENGAN CERMAT MENYELAMATKAN HARTA DAN NYAWA

Monday, October 20, 2008

Laporan Aktiviti Minggu Lepas

JUMAAT
Mahkota Bikers telah dijemput untuk turut sama memeriahkan Majlis Gema Aidilfitri anjuran PDRM Kota Tinggi. Turut hadir adalah Ketua Polis Daerah. Majlis dimeriahkan juga oleh artis-artis jemputan.
Setelah menghadiri majlis tersebut, Mahkota Bikers telah mengadakan mesyuarat di rumah Cikgu Hadi di Taman Kota Jaya. Buat pertama kalinya mesyuarat dwi mingguan kelab diadakan di luar daerah Johor Bahru. Antara yang dibincangkan adalah berkenaan aktiviti kelab akan datang. Terdapat juga cadangan untuk beraya ke rumah-rumah ahli kelab.

SABTU
Mahkota Bikers sekali lagi memenuhi undangan ke Majlis Aidilfitri anjuran YB Adam Somiru. Turut hadir sama adalah Dato' Shahrir Samad, Ahli Perlimen Johor Bahru merangkap Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna. Majlis begitu meriah dengan Marhaban dan juga menu yang begitu menarik..

Pihak Mahkota Bikers mengucapkan ribuan terima kasih kepada PDRM Kota Tinggi dan YB Adam Somiru kerana sudi mengundang kelab kami ke majlis tersebut, Semoga ukhkuwah yang terjalin akan terus kukuh dan kekal..

No comments: